Wat voor ruimte zoek je?

Veel gestelde vragen

Account.

1.     Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt via onze website een account aanvragen. U zult vervolgens per e-mail uw inloggegevens ontvangen.

2.     Heb ik een account nodig om te kunnen reserveren?
Ja, u heeft een account nodig, maar dit is geheel gratis.

3.     Wachtwoord vergeten?
Komt u er bij het inloggen achter dat u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanvragen.

4.     Kan ik gegevens wijzigen in mijn account?
U kunt uw gegevens altijd laten wijzigen door ons. Stuurt ons per mail de gegevens die gewijzigd moeten worden en wij regelen dit voor u.


Reserveringen.

1.     Hoe reserveer ik een ruimte?
Stap 1 Locatie zoeken...
U kunt op een makkelijke manier een ruimte boeken. U kunt een locatie zoeken op een plaatsnaam in te voeren, als wij geen locaties beschikbaar hebben in de plaats die u zoekt zult u opties krijgen voor locaties in de buurt. U kunt daarna het aantal personen en de gewenste datum aangeven. U krijgt dan een overzicht met mogelijke locaties. 
Stap 2 ruimte boeken...
Selecteer de locatie en u kunt de ruimte gaan reserveren.
Selecteer in de agenda de gewenste tijd, selecteer het bedrijf waar u voor wilt boeken. Noteer in opmerkingen de naam van de klant die de ruimte wil gebruiken. Na het bevestigen kunt u nog extra faciliteiten selecteren. 
Mocht u er niet uitkomen of vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@devergaderstoel.nl
Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk!

2.     Kan ik een overzicht zien van mijn reserveringen?
Ga naar uw account (rechts boven) en u ziet gelijk uw reserveringen per maand. Dit is een overzicht van alle locaties waar u een ruimte heeft gereserveerd. Tevens kunt u per locatie in de weekagenda uw reserveringen zien. U ziet in de agenda groene blokjes met cijfers staan; die cijfers zijn het aantal reserveringen die u op dat tijdstip heeft staan.

3.     Wat betekent all-in?
All-in betekent dat het tarief inclusief de volgende faciliteiten is: Koffie, thee, internet en op veel locaties zelf inclusief parkeren.

4.     Kan ik ook andere faciliteiten via easymeeting.nl reserveren?
Uiteraard is het mogelijk om gebruik te maken van extra faciliteiten bij uw reservering; dit is per locatie verschillend. Bij uw reservering kunt u aangeven of u eventueel van een beamer, flipover, laptop of lunch gebruik wenst te maken. U ziet bij de opties gelijk de kosten staan van de extra service.

5.     Wat voor lunch kan ik verwachten wanneer ik een lunch bestel via easymeeting.nl?
Indien u een lunch via ons bestelt is dit een kwalitatief goede business lunch. De inhoud verschilt per locatie.

6.     Waar kan ik het reserveringsnummer aan herkennen?
Het reserveringsnummer of boekingsnummer kunt u herkennen aan # gevolgd door een getal. Met dit nummer kunnen wij snel en makkelijk uw reservering achterhalen en u helpen met eventuele vragen.

7.     Kan ik mijn reservering annuleren?
U kunt uw boeking annuleren. De kosten voor annulering hangen af van het moment voorafgaand en kan per locatie verschillen. In uw account treft u een overzicht van al uw reserveringen aan. Als u op de reservering klikt die u wilt annuleren, ziet u in het scherm de optie reservering annuleren.

8.     Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u uw reservering wil verplaatsen en/of wijzigen.
Als u naar uw account gaat krijgt u een overzicht van al uw reserveringen. Als u op de reservering klikt die u wilt wijzigen kunt u hetgeen wat u wilt wijzigen aanpassen. 
Komt u er niet uit dan helpen wij u graag, u kunt dan een e-mailbericht sturen naar info@easymeeting.nl o.v.v. het reserveringsnummer. Wij helpen u dan graag verder!


Betalingen.

1.     Wanneer kan ik afrekenen bij easymeeting?
Wij houden het graag zo eenvoudig mogelijk. Aan het einde van de maand ontvangt u een verzamelfactuur van de door u gebruikte ruimtes van de desbetreffende afgelopen maand. Wij verzoeken u deze factuur binnen 14 dagen te betalen. Reclamaties betreffende deze factuur zijn mogelijk tot 7 dagen na factuurdatum op de factuur.

2.     Wat zijn de kosten?
De kosten van de reservering worden altijd weergegeven bij het maken van de boeking. De factuur zal hier niet van afwijken mits er extra kosten zijn gemaakt tijdens het verblijf. 

3.     Zijn de genoemde tarieven inclusief of exclusief BTW?
De tarieven op de website zijn exclusief 9% of 21% BTW afhankelijk van de productgroep, tenzij ander aangegeven.


Overig.

1.     Ik zou graag een keer persoonlijk kennis willen maken met iemand van easymeeting.
Wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact, dus mocht u kennis willen maken dan horen wij dat graag van u, zodat we u op 1 van de locaties kunnen verwelkomen.

2.     Graag zou ik op- en aanmerkingen of een klacht delen met easymeeting.
Wij vinden het heel belangrijk dat de klant meer dan tevreden is met de gehuurde ruimte en service. Mocht u op- en/of aanmerkingen hebben of een klacht over de locatie of over andere zaken dan horen wij dat heel graag. U kunt ons dit laten weten via info@easymeeting.nl of te bellen naar ons service centre op +31 33 2041820 

3.     Mocht uw vraag er niet bijstaan voel u vrij om deze wel te stellen:

Neem gerust contact met ons op via info@easymeeting.nl of +31 33 2041820 wij staan u graag te woord.