Wat voor ruimte zoek je?

The Hoxton Amsterdam

Herengracht 255, 1016BJ, Amsterdam

We begonnen de dingen anders te doen op de East London scene in 2006 toen we The Hoxton, Shoreditch openden. Destijds werden we bestempeld als het "no bull shit" hotel, omdat we alles wat mensen kwaad maakte in traditionele hotels wegnamen - geen dure minibars, geen dure telefoontjes en geen betaald internet. Vandaag de dag zijn we geëvolueerd, net als de buurt waarin we begonnen zijn, maar dat "no rip-off" beleid staat nog steeds centraal in alles wat we doen. We waren nooit alleen maar bezig met het aanbieden van een bed voor de nacht, we wilden meer zijn dan dat, een plek waar mensen op elk moment van de dag konden eten, drinken, werken en spelen. We organiseren een geweldig evenementenprogramma, geïnspireerd door de omgeving, en werken samen met onze buren om het goede en het goede van de steden waar we deel van uitmaken te laten zien. We hebben ook restaurants, bars en winkels in samenwerking met Soho House Group, waar gasten naast de lokale bevolking kunnen hangen. The Apartment - ons innovatieve vergader- en evenementenconcept in The Hoxton, Amsterdam haalt zijn inspiratie uit de Middellandse Zee met zijn subtiele kleuren en luchtige sfeer. De ruimte herbergt vijf zalen, elk verschillend van ontwerp om te passen bij bijeenkomsten van elke grootte, dus als uw bestuursvergaderingen zijn veranderd in verveelde bijeenkomsten - zet de winkel op in The Apartment. Er gaat niets boven een verandering van omgeving om die creatieve sappen te laten vloeien! De vijf kamers zijn gecentreerd rond een open binnenplaats gevuld met groen en kleurrijke tegels en een bijkeuken die volledig is gevuld met frisdrank, snacks en snoepjes en vers gebakken producten in de ochtend en middag. Bij het vallen van de avond gaat de bijkeuken over in een volledig functionerende bar, perfect voor private dining evenementen en feesten tot 130 personen. Wat uw gastenlijst ook is, wij hebben het voor u geregeld. Elk van onze hotels is ontworpen om zich anders te voelen, geïnspireerd door de gebouwen waarin ze zich bevinden en 'kappen' waar ze deel van uitmaken. Ze beschikken over galerieën voor opkomende kunstenaars, The Apartment - onze creatieve vergader- en evenementenruimte en natuurlijk onze ongelofelijke openbare ruimtes vol met de Hoxton 'hustle'. En, als je niet weet wat dat is, moet je komen om erachter te komen...
lees meer
  • 1 - 50 personen
  • 6 ruimtes
  • Unieke vergaderlocatie
  • (Gratis) wifi
  • Openbaar vervoer
  • Lunch
  • Betaald parkeren
  • Receptie
  • Hotel

Beschikbare arrangementen bij The Hoxton Amsterdam

2-uurs vergaderarrangement exclusief lunch
Op aanvraag p/p
4-uurs vergaderarrangement exclusief lunch
Op aanvraag p/p
4-uurs vergaderarrangement inclusief lunch
Op aanvraag p/p
8-uurs vergaderarrangement inclusief lunch
€ 55.00 p/p
12-uurs vergaderarrangement
Op aanvraag p/p
24-uurs vergaderarrangement
Op aanvraag p/p
32-uurs vergaderarrangement
Op aanvraag p/p

Beschikbare ruimtes

Library: 1-8 personen

  • 1 - 8 personen
  • Unieke vergaderlocatie
  • (Gratis) wifi
  • Koffie en Thee
  • Lunch
  • Betaald parkeren
  • Receptie
  • Hotel
Bekijk arrangementen

Study: 1-8 personen

  • 1 - 8 personen
  • Unieke vergaderlocatie
  • (Gratis) wifi
  • Koffie en Thee
  • Lunch
  • Betaald parkeren
  • Receptie
  • Hotel
Bekijk arrangementen

The Pantry: 10-30 personen

  • 10 - 30 personen
  • Unieke vergaderlocatie
  • (Gratis) wifi
  • Koffie en Thee
  • Lunch
  • Betaald parkeren
  • Receptie
  • Hotel
Bekijk arrangementen

Games Room: 10-20 personen

  • 10 - 20 personen
  • Unieke vergaderlocatie
  • (Gratis) wifi
  • Koffie en Thee
  • Lunch
  • Betaald parkeren
  • Receptie
  • Hotel
Bekijk arrangementen

Courtyard: 1-15 personen

  • 10 - 15 personen
  • Unieke vergaderlocatie
  • (Gratis) wifi
  • Koffie en Thee
  • Lunch
  • Betaald parkeren
  • Receptie
  • Hotel
Bekijk arrangementen

Living Room: 20-50 personen

  • 20 - 50 personen
  • Unieke vergaderlocatie
  • (Gratis) wifi
  • Koffie en Thee
  • Lunch
  • Betaald parkeren
  • Receptie
  • Hotel
Bekijk arrangementen
Meer weten?
Neem contact op met onze servicedesk
033-2041820